Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

Αντώνης Λεκάκης: «Ευκαιρία για μένα οι Ασίτες»


Ο Αντώνης Λεκάκης μιλάει στην «Τ» στην πρώτη του συνέντευξη ως προπονητής

Αναμφίβολα, ο Αντώνης Λεκάκης αποτελεί μια ξεχωριστή προσωπικότητα που κοσμεί τα τελευταία χρόνια τα γήπεδα της Κρήτης. Παίκτης - «ορχήστρα» που έχει τη δυνατότητα να καθοδηγεί μόνος του μια ομάδα. Η ενασχόλησή του με την προπονητική ήταν θέμα χρόνου. Άλλωστε ο τρόπος που λειτουργούσε ως ποδοσφαιριστής μαρτυρούσε κατά κάποιο τρόπο ποιο θα είναι και το επόμενο επάγγελμά του... Οι Ασίτες, στις οποίες μεταγράφηκε το περασμένο καλοκαίρι, μετά το διαζύγιο με τον Αντώνη Καλογεράκη, του δίνουν τη δυνατότητα να κάνει τα πρώτα του βήματα από ένα άλλο πόστο. Αυτό του προπονητή! Ο 36χρονος πλέον Λεκάκης αναλαμβάνει την τεχνική ηγεσία των «κιτρινοπράσινων», ενώ θα συνεχίσει να αγωνίζεται και ως ποδοσφαιριστής, τουλάχιστον μέχρι το τέλος της φετινής σεζόν...
Η «Τ» επιχειρεί το προσεγγίσει τις πρώτες σκέψεις του νέου προπονητή των Ασιτών. Στην πρώτη του συνέντευξη ως προπονητής ο Αντώνης Λεκάκης εξομολογείται ποιοι είναι οι στόχοι του, τα όνειρά του και ποιες είναι οι προσδοκίες του για τη φετινή χρονιά. 

Αντώνη, είσαι μόλις τρεις μέρες προπονητής. Αισθάνεσαι κάπως διαφορετικά από αυτή τη θέση; Νιώθεις μεγαλύτερη ευθύνη;
Οπωσδήποτε νιώθω κάπως παράξενα όσο και αν είχα κάποια μικρή εμπειρία, καθώς είχα αναλάβει και πόστο βοηθού δίπλα στον προκάτοχό μου αλλά και παλαιότερα με τους κυρίους Δερμιτζάκη και Ταουσιάννη. Η προπονητική είναι ένα επάγγελμα που διαφέρει. Έτσι και αλλιώς, ήταν μέσα στους στόχους μου... Το γεγονός ότι έχω πάρει το δίπλωμα για να μπορώ να εργαστώ μαρτυρά και τις προθέσεις μου.

Ποιες ήταν οι πρώτες σου σκέψεις, ακούγοντας τον πρόεδρο Μανόλη Ζαχαριουδάκη να σου λέει ότι επιθυμεί να αναλάβεις την τεχνική ηγεσία της ομάδας;
Οι Ασίτες είναι μια ομάδα που την ξέρω καλά. Γνωρίζω τις δυνατότητες όλων των παικτών και αυτό για μένα είναι θετικό. Αναμφίβολα, αποτελεί τιμή για μένα να με εμπιστεύεται ένα σωματείο. Ως παίκτης η λέξη «δουλειά» δεν έλειπε από το λεξιλόγιό μου. Αυτό θα ισχύσει και τώρα που ξεκινώ την προπονητική. 

Είναι πρόκληση για σένα η 4η Εθνική; Άλλοι συνάδελφοί σου ασχολούνται χρόνια και ακόμη βρίσκονται στο τοπικό...
Σίγουρα για μένα οι Ασίτες είναι μια μεγάλη ευκαιρία, όπως βέβαια και το γεγονός ότι μετέχουν στο πρωτάθλημα της 4ης Εθνικής. Αναλαμβάνω μια ομάδα καλή, δουλεμένη που βρίσκεται σε ένα πρωτάθλημα που άλλοι συνάδελφοί μου δεν είχαν τη δυνατότητα να δουλέψουν.

Ο προκάτοχό σου άφησε τις Ασίτες στην 4η θέση της βαθμολογίας! Πιστεύεις ότι αυτή πορεία των τεσσάρων πρώτων μηνών θα λειτουργήσει για σένα θετικά ή θα είναι ο ανταγωνιστής σου;
Είπα και πριν ότι αναλαμβάνω μια ομάδα που την ξέρω καλά και το κυριότερο είναι πως και εγώ ήμουν και είμαι μέλος αυτής. Με άλλα λόγια θέλω να πω ότι γι' αυτήν την πορεία έχω ιδρώσει και εγώ. Ο κ. Καλογεράκης έχει φτιάξει ένα δυνατό σύνολο και αυτό το μαρτυρά η βαθμολογική συγκομιδή που έχει έως τώρα. Η ομάδα είναι «στρωμένη», δουλεμένη, έχει ρυθμό. Στοιχεία σημαντικά που μόνο καλό μπορούν να κάνουν.

Ο κ. Ζαχαριουδάκης είπε πρόσφατα πως οι Ασίτες πάνε για πρωτάθλημα; Εσύ ταυτίζεσαι με την άποψη του προέδρου;
Αλήθεια; Πού το είπε; (γέλια). Ο σκοπός ο δικός μου είναι οι Ασίτες να συνεχίσουν να παίζουν καλό ποδόσφαιρο και να κρατηθούν μέχρι τέλους στις υψηλές θέσεις της βαθμολογίας. Δεν ξέρω αν πάνε για πρωτάθλημα, που το βλέπω δύσκολο, αλλά πιστεύω ακράδαντα ότι μπορούμε να τερματίσουμε ψηλά.
Του Γιάννη Σπανάκη
Εφημερίδα "ΤΟΛΜΗ" Ηρακλείου

1 σχόλιο:

  1. Χωριά υπερδυνάμεις - Στη δημοσίευση περιλαμβάνονται οι Ασίτες.
    http://www.gazzetta.gr/football/greece/item/126556-%CE%A7%CF%89%CF%81%CE%B9%CE%AC-%CF%85%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B4%CF%85%CE%BD%CE%AC%CE%BC%CE%B5%CE%B9%CF%82

    ΑπάντησηΔιαγραφή