Τρίτη 29 Μαΐου 2012

Ζαχαριουδάκης – “Αναλαμβάνω την ευθύνη”

Η γνωστή έκφραση «Ενός κακού, μύρια έπονται» φαίνεται να επιβεβαιώνεται στις Ασίτες. Δύο μέρες μετά τον υποβιβασμό της ομάδας απ’ την Δ’ Εθνική ο Μανόλης Ζαχαριουδάκης ανακοίνωσε την απόφαση του να αποχωρήσει απ’ την διοίκηση των «κιτρινοπράσινων».

 Ο ισχυρός άντρας των Ασιτών στην επιστολή παραίτησης του ανέλαβε την ευθύνη για την πορεία και τον υποβιβασμό της ομάδας, ενώ ανέφερε πως οι λόγοι που τον οδήγησαν σ’ αυτή την απόφαση θα ανακοινωθούν στην Γενική Συνέλευση που θα γίνει τον Ιούνιο, τονίζοντας πως είναι οριστική. Σύμφωνα με πληροφορίες του topikokritis.gr -που θα αναφερθούν σε εκτενέστερο ρεπορτάζ τις επόμενες μέρες- οι λόγοι δεν αφορούν τον υποβιβασμό της ομάδας, αλλά προσωπικούς λόγους που προκύπτουν από λειτουργικά ζητήματα των Ασιτών.
“Μετά και από τον αγώνα με το Ρέθυμνο η ομάδα των Ασιτών υποβιβάστηκε και μαθηματικά από τη Δ’ Εθνική. Σαν πρόεδρος του Σωματείου αναλαμβάνω την πλήρη ευθύνη για την αποτυχία. Τα δύο χρόνια που υπηρέτησα την ομάδα του τόπου μου έκανα τα πάντα για να καθιερωθούν οι Ασίτες σε περίοπτη θέση στον ποδοσφαιρικό χάρτη της Κρήτης. Να είναι σίγουροι όλοι ότι έδωσα και την ψυχή μου εις βάρος της οικογένειας μου και της δουλειάς μου. Δεν μετάνιωσα όμως ποτέ για όσα έκανα.
Η απόφαση μου αυτή τη στιγμή, μετά από ώριμη σκέψη είναι η οριστική αποχώρηση μου απ’ τη διοίκηση της ομάδας, ανεξάρτητα απ’ την απόφαση της ΕΠΟ και ανεξάρτητα απ’ την κατηγορία που θα αγωνίζεται του χρόνου.
Κρατάω τους λόγους που με οδήγησαν σ’ αυτή την απόφαση προσωρινά εκτός δημοσιότητας και θα τους ανακοινώσω στην Γενική Συνέλευση του Ιουνίου στα μέλη του Σωματείου. Σύμφωνα με το καταστατικό χρέη προέδρου αναλαμβάνει ο Α’ Αντιπρόεδρος, Θοδωρής Τριανταφυλλάκης».
Δύο χρόνια μετά την ανάληψη της προεδρίας ο Μανόλης Ζαχαριουδάκης βάζει τέλος στον κύκλο του στην ομάδα, τονίζοντας την μεγάλη αγάπη που έχει γι’ αυτήν. Ευχαριστεί τους ποδοφαιριστές και τον κόσμο των Ασιτών για την στήριξη τους, ενώ τόνισε πως από δω και πέρα ο κόσμος πρέπει να συσπειρωθεί, ώστε να μην διαλύσει το δυνατό σύνολο που έχει δημιουργηθεί.
«Ευχαριστώ πάνω απ’ όλα τους ποδοσφαιριστές μου, που μέσα σε όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε φέτος στήριξαν την ομάδα και κατά δεύτερο λόγο τον κόσμο των Ασιτών που από το υστέρημα τους αυτές τις δύσκολες εποχές στάθηκαν δίπλα μου.
Οι Ασίτες αυτά τα δύο χρόνια ήταν η μεγάλη μου αγάπη και έτσι θα παραμείνει. Οι δυνάμεις μου όμως για να σε συνεχίσω να στηρίζω την ομάδα έχουν εξαντληθεί. Νιώθω μεγάλη θλίψη και απογοήτευση που βλέπω ένα δικό μου δημιούργημα να καταστρέφεται. Ζητώ απ’ όλους όσους αγαπάνε την ομάδα να έρθουν στην Γ.Σ. και να συνεχίσουν το έργο που με τόση αγάπη ξεκίνησα.
Η ‘Ενωση Ασιτών, οι ακαδημίες μας και γενικά ο φίλαθλος κόσμος της ομάδας και τα νιάτα του τόπου μας αξίζουν συμπαράστασης”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου