Τρίτη 15 Μαΐου 2012

Φάρκωνας: “Παίξτε για μας”

Τρεις μέρες μετά το τραγικό δυστύχημα ο Μανόλης Φάρκωνας μίλησε αποκλειστικά στο topikokritis.gr απ’ το δωμάτιο της νευρολογικής κλινικής του Βενιζέλειου Νοσοκομείου.
O 20χρονος αμυντικός των Ασιτών αφού ευχαρίστησε τον κόσμο που συμπαραστάθηκε σ’ αυτόν και τους συμπαίκτες του, έδωσε το σύνθημα της νίκης για το ερχόμενο ντέρμπι κόντρα στην Ασή Γωνιά.
«Καταρχήν θα ήθελα να ευχαριστήσω όλο τον κόσμο που αυτές τις μέρες ήταν δίπλα μας σ’ αυτές τις δύσκολες στιγμές που περνάμε. Ήταν συγκινητική η παρουσία των συμπαικτών μου, του προπονητή και της διοίκησης της ομάδας. Ένιωσα πολύ έντονα ότι είμαστε μια οικογένεια και αυτό είναι το πιο σημαντικό απ’ όλα.
Είμαι σίγουρος ότι όλοι θα κάνουν το καλύτερο δυνατό στο ερχόμενο ματς. Είμαι πολύ λυπημένος που δεν μπορώ να είμαι δίπλα τους και να βοηθήσω κι εγώ όσο μπορώ, ώστε να πετύχουμε το στόχο που βάλαμε απ’ την αρχή της χρονιάς. Θα ήθελα πάρα πολύ να ήμουν εκεί. Περιμένω με μεγάλη αγωνία το αποτέλεσμα. Θέλω να παίξουν για μας και να αισθάνονται ότι είμαστε δίπλα τους. Ελπίζω να είμαι υγιής και να βρω τη δύναμη να αγωνιστώ έστω για λίγα λεπτά την τελευταία αγωνιστική”. 
 Της Εύας Ζαχαριουδάκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου